wtorek, 1 maja 2012

Kąpiel w cząsteczkach szczęścia ;)))



Witajcie w ten piękny, słoneczny dzień! Kiedy otrzymałam propozycję testowania soli Farmona, bardzo się ucieszyłam. Uwielbiam kąpiele w solach, płynach do kąpieli i innych cudawiankach, poza tym Farmona produkuje świetne kosmetyki. Przesyłka była do mnie wysyłana dwukrotnie, ponieważ za pierwszym razem sól zaginęła w drodze lub ktoś sobie ją przywłaszczył :D. 

Opis producenta:

Sól do kąpieli Tutti Frutti zawiera fitoendorfiny- cząsteczki szczęścia, które wprowadzają w doskonały nastrój, stymulują pozytywną energię, radość i chęć do działania. Owoce noni rosnące na bajecznych, przepełnionych słońcem wyspach Polinezji zwiększają wydzielanie endorfin, pozwalają cieszyć się wspaniałym nastrojem i pełnią szczęścia. Bogactwo minerałów działa regenerująco na skórę, znakomicie odżywia, wygładza i nawilża. Wyjątkowo lekka, puszysta piana zmysłowo otula ciało, a optymistyczny zapach pełni tropikalnego lata pobudza i orzeźwia. Aromatyczna sól myje i pielęgnuje, pozostawia skórę idealnie świeżą, jedwabiście gładką i aksamitną w dotyku.
Sposób użycia: do wanny z wodą o temp. 35-40 0C wsypać 4 łyżki soli. Zalecany czas kąpieli 20 minut.
Działanie: myjące, zmiękczające, oczyszczające
Rodzaj cery: każda
Pojemność: 600g
Cena: 10,00 zł





















Moja opinia: Od razu powiem co mi się w tej soli nie podoba: zasuszone płatki. Owszem pięknie to wygląda w opakowaniu, w wannie też, ale potem gdy po namoczeniu zwiększają swoją objętość, jest więcej pracy niż przyjemności. Z troski o moje rury, które ostatnio lubią się zatykać muszę brać sitko i je zwyczajnie wyławiać z wody, bo siteczko w odpływie zatrzymuje te cudawianki i woda w ogóle nie spływa... Trochę bezsensu, no ale... Jestem osobą praktyczną i coś takiego bardzo mi przeszkadza, więc jest to dla mnie minus.

Przejdę do plusów: Zapach jest wręcz cudowny :)! Dawno nie miałam tak intensywnie pachnącej soli, strasznie mnie to relaksuje. Wiecie: świeczki, sól, piękny zapach, szmery - bajery i człowiek po całym wkurzającym dniu naprawdę się odpręża. Nie wiem czy te fitoendorfiny faktycznie tam są, czy to jakaś ściema, ale ogólnie po odprężającej kąpieli każdy lepiej się czuje, prawda :)? Wiadomo, że problemy nie znikną, ale zawsze człowiekowi jakoś przyjemniej po małej przyjemności. Sól rozpuszcza się całkowicie, nic mnie nie drapało :D. Woda nabiera koloru jasnego pomarańczu, wokół pływają te nieszczęsne zatykające płatki i wszystko wygląda przepięknie :). Skóry też jakoś strasznie nie wysuszała, owszem używam balsamu czy olejku po kąpieli i tak, ale uwierzcie: niektóre sole mogą nieźle podrażnić.

Podsumowując:  Bardzo przyjemna sól do kąpieli, cenowo też przedstawia się w porządku, jest bardzo wydajna i w opakowaniu mamy aż 600 g produktu. Kupię ją wtedy, gdy producent zrezygnuje z tych suszek, bo niestety u mnie się to nie sprawdza. Owszem, tak jak wspomniałam wygląda to ładnie, ale potem mam dodatkową robotę :). Brawo, Farmona!! Trzymasz poziom :).

Świetną recenzję tej soli opublikowała Mallene : KLIK!



Pragnę zaznaczyć pewien fakt: produkt otrzymałam nieodpłatnie, ale nie ma to żadnego wpływu na moją opinię i recenzja jest szczera.

Agencji PR Werner i Wspólnicy serdecznie dziękuję za przesłany produkt i za obdarzenie mojej osoby zaufaniem.

32 komentarze:

  1. Ale wygląda świetnie!:D Widziałam i miałam wersję balsamu o tym zapachu:) Pachniał bosko! Musze koniecznie się zaopatrzyć w tę sól :P Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale musi pięknie pachnieć :) Nie jestem fanką długich kąpieli w wannie, wolę prysznic, ale sole zużywam do kąpieli stop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym poczuć zapach tej soli ... <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam go kiedyś i przyznam, że jeszcze nie miałam okazji go użyć, ale ma piękny zapach;) Czas go wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. juz ktoras bloggerka zachwyca sie tym zapachem, chetnie bym go poczula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam jej nigdy, ale zawsze jak ją widzę to się do mnie uśmiecha i chyba w końcu ulegnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och Dziewczyny, ta sól naprawdę pięknie pachnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. W takich chwilach żałuję, że nie mam już wanny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kąpiele w wannie, strasznie mnie to relaksuje. Szkoda, że się jej pozbyłaś ale na pewno kiedyś znów ją będziesz miała :).

      Usuń
  9. zamiast wyławiać namoczone płatki nie lepiej je wydmuchać z soli? Tak jak nabierzesz w dłoń sól i wydmucha się bez problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi sie akurat te kawalki kwiatkow w niej spodobaly :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie pierdółki do kąpieli, muszę się rozejrzeć za tą solą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jej zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam,że dużo osób ją chwali ;)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się jej bliżej przyjrzeć, przyda mi się coś o tak pięknym zapachu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie - fajny kosmetyk, mi też się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam wanny, ale wypróbowałabym do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście wolę płyny do kąpieli, za solami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę kupić! muszę muszę :) bardzo lubię pachnidła do kąpieli :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Już czuję ten zapach. Może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też ją testuję, pachnie BOSKO!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie pięknie pachnie ! ;o ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na sama myśl o tej soli się rozpływam ;) wąchałam ja kiedyś i rzeczywiście pachnie obłędnie! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam masło z Farmony i pachniało obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie dlatego wynajmuję mieszkanie z wanną :D a tak na serio: miałam masło z tej samej linii zapachowej i było świetne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  25. tak wiele bym dała aby poczuć ten zapach ... :<

    OdpowiedzUsuń
  26. też mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię sole do kąpieli. Muszę kiedyś wypróbować i tą :))

    OdpowiedzUsuń
  28. nie mam wanny :( Raczę się jedynie żelami pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  29. mmmm, ja tez musze kupic bo juz pokonczylam wszystko do kapieli :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam za komentarze, to dzięki Waszym opiniom blog funkcjonuje, motywujecie mnie do jego dalszego prowadzenia :). Bardzo, bardzo dziękuję!
Proszę, nie reklamujcie swoich blogów tutaj, to nie jest miejsce na reklamę - takie komentarze będę zmuszona kasować.